Diyana :D
sweet owner

Navigation : touch here ↓



Secrets Her Friends

hello peeps ! welcome to my blog . enjoy it :D


Songs

lITTLE THINGS


Credits!

basecode: Nurul Atiqah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nur Diyana



birthday :)

Hai Assalamualaikum. well. aku rasa dah penuh sawang dah blog aku ni :) hihi. yelahh. daha lama sgt kan aku tak post apa-apa.  today is my birthday. oh and arina's too. :) my best friend. nothing is going on since i left this blog. err actually mana things happen. but i dont have much time to wrote anything down here :) and dgn pc yg buat hal. hihi. so where to start? exam? sounds funny. i dapat banyak failed. semuanyaa bnde kira kira. math, addmath, physics, chemistry :P hahaha. nampak sgt aku benci number. hihi. yg A. always lahh agama -,- haha. bm pun tak A. kelakar btl. hm then? oh ya, sekolah nak buat sukan. so ada je lah practise mcm mcm. menari pun ada. and guess what. i involve. well. paksa rela. mula mula sepatutnya jadi penyambut tetamu dan dan pulak tak cukup org nak jadi pagar pegang bunga. so kiteorg kene lah. -,- aku, arina, elin, izzah, eija, zureen. teruk kan? haih -,- bosan je menari menari. dah lah keras, masuk benda alah tu. nasib tak susah pun step dia. hahaha.

hm. now thank you to all yg wish birthday. and thanks a lot to Sharudin nizam for the birthday present :* i like it. and credid to irfan and faezzuan sebab temankan dia pergi beli barang tu dan pergi pilihkan. hihi. 3 heads is better than 1 kan? :P *tak snap gmbr present* sebab malas. hihi. tak tahu nak kelaskan birthday tahun ni best ke tak. but this is my first time i celebrate birthday dalam keadaan couple :O proud* hihi. and yes. aku still remember tahun lepas masa birthday aku ni, aku kol sharudin malam malam. but ibu dia yg angkat lepas tu i kene marah :P hahahaha sounds so kelakar. well, blh lah kata setahun dah kenal dia. sbb kenal masa bulan tujuh kan? :) thanks sbb berada di samping i :D